Поиск по этому блогу

Бажання мого серця: щоб всі люди спаслись.

Якщо в твоїм серці тривога чи порожнеча, нема миру і радості, здається, що тебе покинули всі, пам'ятай: є Той, хто тебе дуже любить і чекає. Він кличе тебе: "Прийди такий, який ти є!" Засмучених Він втішає, стривожених - заспокоює, покинутих - оточує вірними друзями, голодних - годує, а спраглих поїть. Мир в серці не купиш ніде, навіть, за всі скарби світу. Мир Божий, що вище від усякого розуму, дає лише Ісус! "Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, - і Я вас заспокою!...- і знайдете спокій душам своїм"Єванг.від Св.Матв.11:28,29. Бог хоче, щоб усі люди спаслись і прийшли до пізнання правди.(І Тимоф.2:4). Господь Ісус на Голгофі здобув спасіння для всіх. Прийди і візьми! "І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, щоб ним би спастися ми мали"(Дії Св.Апост.4:12). "І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться"(Дії Св.Апост.2:21). Поклич: "Господь Ісус, я вірю, що ти помер в муках за гріхи всього світу, щоб світ спасся. Ти живий, бо Бог воскресив Тебе із мертвих, щоб міг воскреснути і я! Я віддаю всі мої гріхи Тобі, Господь! Омий , очисти мене Кров'ю Твоєю, що Ти пролита за мене, ввійди в моє серце і стань Господом мого життя! В Ім'я Ісуса пошу і дякую Тобі. Амінь!
Вся слава хай буде Богу!

понедельник, 2 января 2012 г.

БЛАГАЯ ВІСТЬ.





БЛАГАЯ ВІСТЬ.

БЛАГАЯ ВІСТЬ.

Звістка в ліс прийшла чудова.
Пташка дивна малинова

Всім і всюди, в кожнім місті
Несла добрі, гарні вісті:

Бог прислав нам Свого Сина –
Добра радісна новина!

Він забрав гріхи на Себе:
Нам боятися не треба!

Він за нас прийшов умерти!
За нас Сина дав у жертву!

Вірте! Кожен хай це знає:
Хто повірить – не вмирає!

Щоби з Богом вічно жити,
Не тремтіти, не тужити!

Всі дорослі і малята
Добру вість повинні знати,

Бога славити, хвалити
І в любові й мирі жити,

І Ісуса виглядати:
Він прийде, щоб нас забрати.

Завжди радість буде всюди –
Чуйте, птахи, звірі й люди!

ПОДЯКА ТОБІ І ПОКЛІН.

Подяка Тобі і поклін, Всеблагий,
Наш люблячий, вірний, Отець дорогий!
Сам в тілі людському прийшов Ти до нас.
Спасибі, Ісусе, від смерті нас спас.

Подяка за милість і Божу любов,
Що в муках пролив Ти за нас свою Кров.
Спасибі, Владико, що любиш всіх нас.
Гряди, наш Спаситель, прийшов уже час!

Ісусе, я серце Тобі віддаю
І буду з Тобою на святі в раю.
Я знаю: візьмеш мене,Боже,на бал 
Ти мій Наречений, Ти мій Ідеал!


БЛАГОДАТЬ НАМ БОГ ДАЄ.

Чуйте, браття, хто де є:
Благодать нам Бог дає
В Сині Господі Христі,
Що здобув Він на хресті!

Всім дає нам без платні!
І умови всім одні:
Примиріться з Богом вже!
І залиште все чуже,

Що не Боже, не Його –
Не тримайтеся того!
Лиш Ісус спасає нас,
Покриває Кров’ю й вас!

Жертву ви Його прийміть
І  з Ісусом лиш ходіть!
То є пропуск наш у рай,
Ось ти, друже, вибирай


УСЕ В ХРИСТІ ІСУСІ.

Для нас усе в Христі Ісусі
Є в небесах і на землі.
Скажімо: « Ні!» усім спокусам -
Чуда побачимо тоді

В житті, в серцях і у достатку,
І де торкається рука.
І буде все у нас в порядку,
Коли Ісус ввійде в життя.

Він зацарює в нашім серці
І стане нам усім Господь.
Лиш Він оживить всіх із мертвих –
Хутчіш до Нього вже приходь!

Він вас наповнить миром, щастям,
Зіллє любов святу Свою!
Не зможе ворог більше вкрасти
Щасливу будучність твою!

Ніхто не зможе описати
Те милосердя, благодать.
Спіши сам Господа пізнати!
Ісус – життя і Він – печать!


 УСЕ В ХРИСТІ ІСУСІ.

Для нас усе в Христі Ісусі
Є в небесах і на землі.
Скажімо: « Ні!» усім спокусам -
Чуда побачимо тоді

В житті, в серцях і у достатку,
І де торкається рука.
І буде все у нас в порядку,
Коли Ісус ввійде в життя.

Він зацарює в нашім серці
І стане нам усім Господь.
Лиш Він оживить всіх із мертвих –
Хутчіш до Нього вже приходь!

Він вас наповнить миром, щастям,
Зіллє любов святу Свою!
Не зможе ворог більше вкрасти
Щасливу будучність твою!

Ніхто не зможе описати
Те милосердя, благодать.
Спіши сам Господа пізнати!
Ісус – життя і Він – печать!


ПОДЯКА ТОБІ І ПОКЛІН.

Подяка Тобі і поклін, Всеблагий,
Наш люблячий, вірний, Отець дорогий!
Сам в тілі людському прийшов Ти до нас.
Спасибі, Ісусе, від смерті нас спас.

Подяка за милість і Божу любов,
Що в муках пролив Ти за нас свою Кров.
Спасибі, Владико, що любиш всіх нас.
Гряди, наш Спаситель, прийшов уже час!

Ісусе, я серце Тобі віддаю
І буду з Тобою на святі в раю.
Я знаю: візьмеш мене,Боже,на бал 
Ти мій Наречений, Ти мій Ідеал!


БЛАГОДАТЬ НАМ БОГ ДАЄ.

Чуйте, браття, хто де є:
Благодать нам Бог дає
В Сині Господі Христі,
Що здобув Він на хресті!

Всім дає нам без платні!
І умови всім одні:
Примиріться з Богом вже!
І залиште все чуже,

Що не Боже, не Його –
Не тримайтеся того!
Лиш Ісус спасає нас,
Покриває Кров’ю й вас!

Жертву ви Його прийміть
І  з Ісусом лиш ходіть!
То є пропуск наш у рай,
Ось ти, друже, вибирай

Комментариев нет:

Отправить комментарий