Поиск по этому блогу

Бажання мого серця: щоб всі люди спаслись.

Якщо в твоїм серці тривога чи порожнеча, нема миру і радості, здається, що тебе покинули всі, пам'ятай: є Той, хто тебе дуже любить і чекає. Він кличе тебе: "Прийди такий, який ти є!" Засмучених Він втішає, стривожених - заспокоює, покинутих - оточує вірними друзями, голодних - годує, а спраглих поїть. Мир в серці не купиш ніде, навіть, за всі скарби світу. Мир Божий, що вище від усякого розуму, дає лише Ісус! "Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, - і Я вас заспокою!...- і знайдете спокій душам своїм"Єванг.від Св.Матв.11:28,29. Бог хоче, щоб усі люди спаслись і прийшли до пізнання правди.(І Тимоф.2:4). Господь Ісус на Голгофі здобув спасіння для всіх. Прийди і візьми! "І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, щоб ним би спастися ми мали"(Дії Св.Апост.4:12). "І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться"(Дії Св.Апост.2:21). Поклич: "Господь Ісус, я вірю, що ти помер в муках за гріхи всього світу, щоб світ спасся. Ти живий, бо Бог воскресив Тебе із мертвих, щоб міг воскреснути і я! Я віддаю всі мої гріхи Тобі, Господь! Омий , очисти мене Кров'ю Твоєю, що Ти пролита за мене, ввійди в моє серце і стань Господом мого життя! В Ім'я Ісуса пошу і дякую Тобі. Амінь!
Вся слава хай буде Богу!

понедельник, 2 января 2012 г.

ДАР ХВАЛИ ТОБІ ПРИНОСИМ!



ДАР ХВАЛИ ТОБІ ПРИНОСИМ

Добрий ранок, мій Господь!
І сьогодні Ти приходь,
Будь зі мною цілий день –
Я співатиму пісень
Тобі, любий мій Спаситель,
Вірний Бог і Викупитель.




Отче любий мій Небесний,
В день цей сонячний чудесний
Брата я беру – Миколу
І приходжу до Пристолу.

Ти прости нас і помилуй,
Не грішити дай нам сили.
Дар хвали Тобі приносим,
В Ім’я Господа все просим!



МОЛИТВА.                                                                       

То мій Учитель – Дух Христа,               
Моя дорога в Небеса.                             
 Мій Утішитель дорогий,                                      
 Веди мене, мій Бог Святий.
У ймення Господа Ісуса
 До Тебе, Боже, я молюся».
                              
               
 МОЛИТВА.
 
  Господь Ісус, прости мене. Ввійди в моє серце і лиш Ти стань Господом мого життя, дай мені мудрості, учи, захищай, веди мене в житті. В Ім’я Ісуса Христа прошу і дякую Тобі. Амінь(хай буде так)!


ЧИ ЗНАЄШ ТИ?

Бог не спить і не дрімає,
А за нас постійно дбає:
Взимку пташці - ягідки,                      
Шубку зайцю й чобітки,
  А діткам -  усі смакоти,
Силу й радість. А турботи        
Він бере усі Собі,   
Не лишає їх тобі!
                                                                                             
ТИ.

Хто ж то скаже слово «Ти»,          
Як не матиме він «И»?                    
                                                                              .
Ти, Ісус, Господь мій, Бог!
Ти – Спаситель мій! Удвох                                                          
Ми з Тобою – вже одно,                
І не впаду я на дно.
                                                                                      
 Вірю: в серці Ти живеш                                   
 І мене, Господь, ведеш                                                                               
ЯКЩО ХОЧЕШ.                                                              

Як ти хочеш довго жити,
Вчися  Господа любити,
Завжди мудрості шукати,
 З мудрих приклад собі брати.
               
БОЖА ТАЄМНИЦЯ.

Мир Господь Ісус нам дав                                                          
І на вушко ще сказав:                                    
Дуже діток люблю Я.                        
І ти – донечка Моя.                                                                       
Ти не бійся, не журись,                                  
А на Мене обіпрись.       
Всюди Я тебе веду,                                                        
Обійдемо ми біду.                            
               
Не вітайся ти зі злом,                                     
А за зло плати добром!                                 
Ти до Мене приходи -                                    
Будеш радісна завжди.

Соняшник.

Ти, як сонечко весняне,                                 
Жовтий, наче полум’яний.                                           
Буду я тебе кохати,                                                        
Берегти і поливати!                                        
Боже, дякую за чудо!                                     
Слава вся Тобі хай буде!                                                                                                                            



ВІН НАМ Є ДОРОГА.

Нова радість стала:
Земля заспівала,                                                                                                                              
Бо Діва Марія
Сина повивала.                                                                                                                              
Син же Той від Бога -                     
Від Святого Духа.
               
Він нам є дорога!             
Його, друже, слухай!
                                                                                         
ТОБІ СПІВАЮ!
                                                              
Боже мій, Святий Владико!
Ти Всесильний і Великий!                                                                                                          
Руки чисті підіймаю                                                       
І Тобі, Господь, співаю.                                                                                                              
Будь, Ісусе мій, зі мною!
В вічність я піду з Тобою!                         
                                                                             
БОГ ВАС ЛЮБИТЬ!       

Вірю Господу Ісусу!      
Віддаю Йому я душу
І мій дух, життя і тіло,    
Щоб ніколи не боліло!

Він поніс усі недуги                                                       
І за мене теж – наруги,                  
Болі, немочі, прокляття,                
Щоб усі були ми браття –                                                                                                                           
Божі діти милі, любі.                       
Вірте, діти, Бог вас любить!         
Всім дарує мир і волю       
І щасливу добру долю?
               
БОГ З НАМИ.                                   
               
Любить Бог усіх нас дуже!                          
Знаєш ти про це, мій друже?        
Око Боже скрізь над нами,                                           
І Він всюди й завжди з нами!                                                      
ДЯКУЙМО БОГУ.

 Подивіться, любі діти,
Як веселка в небі сяє!                     
Будем жити і радіти –     
Бог нас любить, пам’ятає!
                                                              
Знака Свого дав на небі,
Що потопу вже не буде!
Кару взяв Ісус на  Себе!
Чуйте, знайте, усі люди!
                                                                               
                 
ХОЧУ МАТИ, БОЖЕ КРИЛА!

Любий, рідний мій Ісус,                                
 Я до Тебе лиш горнусь!                
Очки вранці відкриваю,                 
Перше - я Тебе вітаю.                     
                 
Як дивлюся у віконце,                                    
Ти цілуєш мене сонцем,                                
І я бігаю з Тобою                                                           
Ти вмиваєш Сам  росою,                                              

Що виблискує, мов перли.
Вітерець гойдає верби.
На стовпі гніздо лелеки.
Он, від мене недалеко.    
                                                                             
Він літає іще вище.                          
А до Тебе, Боже, ближче.
Вище й вище все підносиш!
На крилі Своєму носиш.
                                                              
Хочу мати, Боже, крила,
Щоб до тебе полетіла,                                   
У Твоїм саду ходила                                       
І там ноги заросила.

                                                                             
ОБМИНАЙТЕ ВРАЖІ ЗУБИ.                                                                                                    
Засмутилась хитра лиска,                           
Утекла від неї мишка.                                    

 -Я хотіла лиш погратись
І не думала знущатись.                                 

З нірки мишка обізвалась:                                           
- Ти не гралась, а кусалась.                                         

Слава Богу, що сховалась,                          
В гострі зуби не попалась!                                          
               
Будьте пильні, дітки любі,
Обминайте вражі зуби!                                                                                                
                                                                                             
ПАСТИР МІЙ.

Пастир мій, Господь Ісус,
Весь Тобі я віддаюсь!

Ти паси мене завжди,
На пасовища води.

Я вівця з Твого двора –
Хай же знає дітвора,

Що наш захист, то – Ісус!
І вовків я не боюсь,

Бо з Ісусом я завжди!
Ти, Господь, мене веди.

Хай вовки вже мають страх
І ховаються в лісах,

І не вводять в блуд людей
Диким медом їх ідей!

Правда є одна – Ісус!
Лиш Йому я поклонюсь!
                                                                             
                              
               
                                                                                                                                                            
                                
               
                               


                                                                                             

                                                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                            
                                                                                                            
                                                                                                                            
                  
                                                                                                                                                                                             
                                              
                                                                                                                              
                                                                                                                                            
                                                                             

                                                                                             
                                   




Комментариев нет:

Отправить комментарий