Поиск по этому блогу

Бажання мого серця: щоб всі люди спаслись.

Якщо в твоїм серці тривога чи порожнеча, нема миру і радості, здається, що тебе покинули всі, пам'ятай: є Той, хто тебе дуже любить і чекає. Він кличе тебе: "Прийди такий, який ти є!" Засмучених Він втішає, стривожених - заспокоює, покинутих - оточує вірними друзями, голодних - годує, а спраглих поїть. Мир в серці не купиш ніде, навіть, за всі скарби світу. Мир Божий, що вище від усякого розуму, дає лише Ісус! "Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, - і Я вас заспокою!...- і знайдете спокій душам своїм"Єванг.від Св.Матв.11:28,29. Бог хоче, щоб усі люди спаслись і прийшли до пізнання правди.(І Тимоф.2:4). Господь Ісус на Голгофі здобув спасіння для всіх. Прийди і візьми! "І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, щоб ним би спастися ми мали"(Дії Св.Апост.4:12). "І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться"(Дії Св.Апост.2:21). Поклич: "Господь Ісус, я вірю, що ти помер в муках за гріхи всього світу, щоб світ спасся. Ти живий, бо Бог воскресив Тебе із мертвих, щоб міг воскреснути і я! Я віддаю всі мої гріхи Тобі, Господь! Омий , очисти мене Кров'ю Твоєю, що Ти пролита за мене, ввійди в моє серце і стань Господом мого життя! В Ім'я Ісуса пошу і дякую Тобі. Амінь!
Вся слава хай буде Богу!

воскресенье, 1 января 2012 г.

Кличу Тебе!



КЛИЧУ ТЕБЕ!

КЛИЧУ ТЕБЕ!

Ти Господь, мій Бог, Ісус!
Я до Тебе лиш горнусь!

Гордість, геть! Ти - ворог мій,
Родич всіх гадюк і змій!

Бо від тебе лише зло
Всюди, де б то не було!

Підповзаєш крадькома -
І вже розуму нема!

Кличу я Тебе, Ісус!
Бо Тобою лиш спасусь!

Я приймаю Божий дар!
Ти - Владика, Бог і Цар!

Царствуй Ти, Ісус, в мені,
В моїм серці на всі дні!

СТРУМОЧОК.

Мандрували в лузі діти,
Захотіли дуже пити.

Ось побачили струмочок,
Мчав з болітця у ярочок,

Осока і мох з лататтям
Обнялись, як рідні браття;

Квіточки, як сині очі.
Їх садили руки Отчі,

В дивні шати зодягали,
Щоби люди радість мали,

Божу милість пізнавали
Й славу Господу віддали.

Серце дав нам, щоб любити,
За любов Його хвалити,

Милість з вдячністю прийняти
І Його лиш прославляти!

ХТО ГОЛОВНІШИЙ?

Василько,  його всі друзі
Знов гуляли разом в лузі.

Сперечались: хто важніший,
В цьому світі головнішй.

Василько сказав: «Людина –
Цар природи. Не новина.

Всі давно про це вже знають,
Лиш невігласи шукають.»

Обізвався Федь до нього:
- Клич царя отого свого:

Хай він зробить нам струмочок,
Дасть нам квітів у віночок,

Хай він словом зробить море,
Забере в людини горе,

Зцілить вмить її від рака,
Чи з нічого зробить шпака.

Що-небудь, хоча б найменше,
Аби стати в світі першим,

Жити вічно, не вмирати
Й це життя комусь ще дати.

Ми без Бога – нуль квадратний!-
На ніщо бо він не здатний.

Бог дає життя нам, воду
І прекрасну людям вроду,

Милість Він дає щоденно.
Бог є Цар, Превознесенний!

Все повстало Божим Словом!
 Діти Божі під покровом.

Він завжди охороняє,
Хто лиш Богу довіряє,

Хто в життя своє покличе,
Того Він і возвеличить!



ВСЕ БОЖЕ.

Вперта гордість Василькова
Повставала знову й знаву.

Не хотів бо він здаватись,
А ще Богу поклонятись.

- У Федька температура
І ослячая натура.

Ти не знаєш, що новини
Скрізь говорять про людину:

Все, що зроблено рукою
І людською головою?

Розум куций – не постигне,
Вище себе він не стрибне,

Бога ти Тому  шукаєш,
Бо байки лише читаєш.

- То не байка – Слово Боже!
Воно все на світі може!

Бо живе і сила в Ньому,
То є світло в світі цьому

Серед темряви і бруду!
Йти за Ним лише я буду!

В Ньому правда і надія,
Моє серденько радіє.

Розум Бог дає людині -
І колись, а також, нині!

Все, що знає, все, що може,
То від Нього, бо все -  Боже!


ЯК СТАТИ ЩАСЛИВИМ.

Хто щасливим хоче стати,
Мусить швидше утікати

Від усього, що є лишнє,
Що є гордість, що є пишне,

Бо воно тебе тримає
І до муки спонукає,

І до заздрості, до блуду,
А на очі шле полуду,

Щоб не бачили, що гоже,
Що по - правді і що Боже,

Щоб усе ви загрібали,
Миру й спокою не мали;

Щоби ви не наситились
І в дурницях утопились;

Загубили Царство Боже,
А натомість, - що негоже.

Проженіть ви геть лукавство,
А любіть всі Бога й братство!

Так відкриється вам Небо,
Буде вам в житті, що треба!


ШАНУЙ ДАР БОЖИЙ.

Стоїть Барсик на вершині.
Стільки дива бачив нині!..

- Всюди бігаю я, скачу,
Але звідси стільки бачу!

Там внизу - вирує місто,
Тут – приємно, гарно, чисто,

В серці мир і радість тиха.
Раптом він згадав, на лихо,

Ту «прониру», чорну кицьку:
Вкрасти – має кепську звичку!

Вибух злості і зневаги
Вивів враз із рівноваги.

Він завив, загавкав люто:
- Кістку з'їсть! Цьому не бути!-

І помчав чимдуж додому,
Як від вибуху, чи грому.

Благодать отак міняєм.
А на що? – Самі не знаєм.

Мир і радість – скарб великий
Звірям, людям від Владики.

Тож навчімось шанувати,
Богу славу віддавати!


НАЙПРЕКРАСНІША КРАЇНА.

У дворі змовлялись діти:
Що їм треба знати, вміти,

Щоби разом мандрувати
І країну ту шукати,

Де нема ні сліз, ні плачу,
Люди мають гарну вдачу,

І навкруг усі щасливі;
Тих нема, що дратівливі.

Мабуть, це далеко дуже.
- Ти не знаєш, Петре, друже?

-Знаю. Можу вам сказати,
Де країну ту шукати.

Царство там  лише й у того,
Хто у серці має Бога,

Ходить завжди в Божій волі -
Мир і радість в його долі!


НЕ БАРІТЬСЯ, НЕМА ЧАСУ.

Всі - сюди! Мерщій, зберемось!
Йде Петро, всі насміємось!

- Ти скажи нам, Петре, брате,
Де країну ту шукати?-

- Та країна – Царство Боже.
Бути там не кожний може,

Бо вона у серці того,
Хто закликав в серце Бога.-

- Що ти, Петре, схаменися
І на землю опустися!

- І нащо було питати?
Знав, що буде він брехати –

Запалився знову Вася,
Наймудріший в своїм класі:

Царство в серці, що придумав!
Ти над цим ось довго думав?-

- Два царі відомі в світі:
Пише в Новім Заповіті.

Є Владика – Цар усього:
Всього, всього, всього, всього!

Все, що добре, то від Нього,
І не кривдить Він нікого.

І є цар, що зветься злодій:
Скритний, хитрий цей «добродій».

Все краде, ще й Божу славу,
А в людей він вкрав державу,

Землю нашу милу рідну,
І зробив її бесплідну,

Стали всі його рабами,
Що пов’язані словами

І недобрими ділами,
Ще й лукавими думками.

Він царює у їх тілі,
Видно добре це на ділі:

Серце їх тверде, крижина,
У гріху життя стежина,

Бога в серце не приймають,
Горде «Я» лиш піднімають,

Величаються і мріють.
Їхні всі діла зотліють!

Джерело життя в Ісусі,
Слава й сила – в Божім Дусі!

Друзі любі, пам'ятайте:
Ви царя свого пізнайте!

Хто керує, править вами
І ділами, і словами?

Як же в серці нема Бога,
То у пекло вам дорога!

Поспішіть Його пізнати
І просіть зацарювати!

Сатана – цар світу цього,
Не залиштеся у нього!

Він украв усе, що добре,
Дурить вас, до себе горне.

В нього підлість, гріх, розваги,
Злість, насильство, біль і маги.

Гордість, звичаї і моду,
Блуд придумав для народу,

Щоб грішили всі ще більше,
Щоб ставало все ще гірше:

Сльози лилися рікою,
Горе йшло щоб за ногою.

Чуйте, люди, голос Божий!
Просипайтесь всі, хто може!

Він вас кличе в Царство Боже!
Слухай! Йди! Він допоможе!

Бог вас любить і чекає,
Знайте: Він усіх прощає!

Не баріться, нема часу,
Душу Бог спасе і вашу.

Дайте в серці Йому владу,
Лиш до Нього йдіть на раду!

Опустили діти очі
І замовкли всі охочі,

Перестали глузувати
І не сміли вже питати.

І ви, в серце подивіться
Та від злого відверніться!

1 комментарий:

  1. Галочка, наконец я тебя нашла и смогла прочитать. Ті просто молодец!

    ОтветитьУдалить