Поиск по этому блогу

Бажання мого серця: щоб всі люди спаслись.

Якщо в твоїм серці тривога чи порожнеча, нема миру і радості, здається, що тебе покинули всі, пам'ятай: є Той, хто тебе дуже любить і чекає. Він кличе тебе: "Прийди такий, який ти є!" Засмучених Він втішає, стривожених - заспокоює, покинутих - оточує вірними друзями, голодних - годує, а спраглих поїть. Мир в серці не купиш ніде, навіть, за всі скарби світу. Мир Божий, що вище від усякого розуму, дає лише Ісус! "Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, - і Я вас заспокою!...- і знайдете спокій душам своїм"Єванг.від Св.Матв.11:28,29. Бог хоче, щоб усі люди спаслись і прийшли до пізнання правди.(І Тимоф.2:4). Господь Ісус на Голгофі здобув спасіння для всіх. Прийди і візьми! "І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, щоб ним би спастися ми мали"(Дії Св.Апост.4:12). "І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться"(Дії Св.Апост.2:21). Поклич: "Господь Ісус, я вірю, що ти помер в муках за гріхи всього світу, щоб світ спасся. Ти живий, бо Бог воскресив Тебе із мертвих, щоб міг воскреснути і я! Я віддаю всі мої гріхи Тобі, Господь! Омий , очисти мене Кров'ю Твоєю, що Ти пролита за мене, ввійди в моє серце і стань Господом мого життя! В Ім'я Ісуса пошу і дякую Тобі. Амінь!
Вся слава хай буде Богу!

понедельник, 2 января 2012 г.

КАТРУСИНІ ПРИГОДИ.




КАТРУСИНІ  ПРИГОДИ.

- Ой, нарешті, воля – літо!
Я не буду вже сидіти
Кожний день лише з книжками
І ховатися від мами:

То щось мити, чи стелити,
Чи квітки в горшках полити –
Мама вміє відшукати,
Лиш аби не спочивати.

Я охоче спочивала б
І нічого не вивчала б!
Бо мені воно не гоже:
Пошукаю Царство Боже!

Там не треба турбуватись,
Ні читати, ні навчатись.
Сам Господь про всіх подбає:
Все, що треба, постачає.

Відповіла їй бабуся:
- Помиляєшся, Катрусю,
Всіх послушних Бог чекає,
А лінивих – не приймає.

ПРО ЦЕ В ЧИТАНЦІ НЕ ПИШУТЬ.

Вся у роздумах  Катруся:
«Як до Царства доберусь я?
Треба щось мені робити
Й Бога чимось задобрити.

Але як? Сама не знаю!
Я в бабусі запитаю.
Знає все, це мусить знати,
Як то шлях туди шукати».

Пригорнулась до бабусі
Її внученька Катруся.
Посміхались оченята –
Чисто все хотіли знати.

- А у Читанці не пишуть:
«Бог прийме послушних лише,
Що тісні Його ворота».
- Ти віддай Йому турботи.

Самотужки не старайся,
Cлова Божого навчайся.
Він тебе чекає, просить.
Ласки в Нього – всім нам досить.

- Звідки все Він може знати,
А ще всім допомагати?
- Наш Господь усіх нас знає.
І завжди допомагає.

- Ну, гаразд, моя бабусю.
Зашарілася Катруся,
Сіла в затінку на лаві.
Всі думки її лукаві:

«Я ж не можу розказати,
Що приходиться збрехати.
Стала лінь мені подруга –
Причепилась, як недуга!

Як приходиться читати,
 Очки зразу хочуть спати.
Ручки, ніжки, наче з вати,
Як в кімнаті прибирати?

Всі ляльки порозбігались
І ручки порозкидались,
Олівці кругом і всюди –
Все це я збирати буду?

Я ж маленька ще, насправді.
Як скажу Йому по правді?
Краще, мабуть, не казати.
Я сама піду шукати.

Як ворота відшукати?
Буду пильно розглядати.
Всі широкі пропускаю,
А вузенькі – розпізнаю.

Буду міряти собою.
Як не влізу, то постою
І постукаю чемненько.
Як не впустять? Я ж маленька.

А, як треба, то заплачу.
Ну, нічого – там побачу.
Головне, щоб не здаватись
І нікому не признатись.

Як знайду я Царство Боже,
Все тоді робити зможу:
І до школи не ходити,
І уроки вже не вчити,

Вранці-рано не вставати –
Скільки схочу, буду спати!
Зуби там не треба мити,
Ліжко, також – не стелити.

Скільки схочу буду гратись
І нікого не боятись.                           
« Рай там» - чула,  кажуть люди,
І розвагам меж не буде.

Я візьму і ляльку Люду.
Як без неї там я буду?
І Бровка також не лишу.
Мамі любій лист напишу.


ЛИСТ ДО МАМИ.

Катря нишком все збирала,
Лист для мами написала:
«Мамо люба, не журися
І терпіння наберися.

Йду шукати Царство Боже.
Бог мені хай допоможе.
Ти не плач, не побивайся,
А готуйся і збирайся.

Підготуй також і тата.
Хай не йде мене шукати.
 Я за вами повернуся –
Ти не плач. Твоя Катруся.»

ТІСНІ  ВОРОТА.

Катря містом мандрувала,
Тих воріт вона шукала.
Їх собою виміряла –
Вже втомилась і охляла.

Ледве ноги волочила.
«Де ж присісти, щоб спочила?
Вже і сонечко сідає.
А тут, може, їх немає?

Може я не там шукаю –
В іншім місці, що не знаю?»
І розплакалась Катруся:
 «Як додому повернуся?»

Де той дім, вона не знала –
Так далеко заблукала.
Плаче злякане дівчатко:
«Де ти, мамо? Де ти, татку?»

ЗНАХІДКА.

І один високий дядя
Раптом дівчинку наглядів.
«Певно, це ота дитина,
Що шукає вся родина?

Перелякана – помітно.»
 Запитав її привітно:
- Справи як твої, Катрусю,
Чим тобі я прислужуся?

- Я ходила між дворами.
Хочу вже мерщій до мами…
Не здолаю в ніжках втому
Хочу вже, мерщій, додому-у-у...

Подзвонив він мамі й тату
І повіз її до хати.
Так Катруся мандрувала –
Царства Божого шукала.

Любі дітки, треба знати:
Без батьків не мандрувати!
І не будьте ви лукаві,
Будьте чесні в кожній справі!


Я МУШУ ЗНАТИ.

- Розповісти мені мусиш,
Дорога моя, бабусю,
Де ж то є те Царство Боже?                                                   
Відшукати я не можу!

- Пильно слухай, будь уважна,
Ця розмова дуже важна.
Царство там, де Цар царює.
Там Він днює і ночує.

Наш Господь Ісус – Владика.
Слава, честь Йому велика!
Цар землі і неба й всього –
Серце наше лиш для Нього!                        

Там, де Він, там мир і радість
І боїться Його слабість,
Зло далеко, геть втікає,
Сліз і плачу там немає.

Він дає усе в любові,
Що казав в Своєму Слові.
Як у в серденько запросиш,
Буде все, що лиш попросиш.

- Ой, бабусю, хочу мати,
Таємниці хочу знати!
А коли прийде до мене?
Не було б у нас замкнено!


СЕРДЕЧНІ ТАЄМНИЦІ.

- Ти, Катрусю, не журися,
А спочатку подивися
Чи нема у тебе бруду,
Бо у бруді Він не буде

В твоїм серці проживати,
Бо Він зла не хоче знати!
- Що це ти, бабусю, любко?
Я хороша, як голубка.

- Може краще прослідкуєш,
І, що зможеш, порахуєш?
- Я готова рахувати,
Бо не маю що ховати.

Чиста, наче кришталева,
Можу бути королева.
- Бачиш, внученько, ти горда.
Риса ця зовсім не добра.

Зло вона в собі ховає,
Все недобре покриває.
- Я від інших не є гірша,
Може, навіть, трошки ліпша.

Стала Катря наступати,
Щоб гріхи свої сховати.
- Не ховай гріхи, Катрусю,
А віддай усі Ісусу!

Він тебе простить, онучко,
Поведе уже за ручку.
Чесно, донечко, признайся,
Не гріши і не ховайся!

Як ти хочеш в Царство Боже,
Лінуватися негоже
Ані в школі, ані вдома,
Не брехати: «Мучить втома»,

Правду завжди говорити,
І слухняно все робити.
Маму й тата шанувати
І ніколи не брехати!

КАТРУСИН  ВИБІР.

Тож, задумалась Катруся
І покликала Ісуса:
- Ти прости мене, Ісусе!
Мій Господь, Тобі молюся!

Буду я уже відверта
І не буду більше вперта.
Ти  прийди, Тебе я кличу,
 Ім’я Боже  возвеличу.

І не буду вже гордитись,
Хочу щиро я змиритись,
Мій Господь, перед Тобою.
Я не буду вже такою.

В моїм серці будь Владика!
Слава й честь Тобі велика!
Ти твори мене новою,
Хочу бути я з Тобою!

Ти царюй! Хай Царство Боже
І в мені вже бути може!
Хай же мир, любов і радість
Проженуть навіки заздрість,

Все нечисте, нехороше –
Я Тебе, мій Боже, прошу!
В Ім’я Господа Ісуса,
Отче наш, Тобі молюся.








Комментариев нет:

Отправить комментарий