Поиск по этому блогу

Бажання мого серця: щоб всі люди спаслись.

Якщо в твоїм серці тривога чи порожнеча, нема миру і радості, здається, що тебе покинули всі, пам'ятай: є Той, хто тебе дуже любить і чекає. Він кличе тебе: "Прийди такий, який ти є!" Засмучених Він втішає, стривожених - заспокоює, покинутих - оточує вірними друзями, голодних - годує, а спраглих поїть. Мир в серці не купиш ніде, навіть, за всі скарби світу. Мир Божий, що вище від усякого розуму, дає лише Ісус! "Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, - і Я вас заспокою!...- і знайдете спокій душам своїм"Єванг.від Св.Матв.11:28,29. Бог хоче, щоб усі люди спаслись і прийшли до пізнання правди.(І Тимоф.2:4). Господь Ісус на Голгофі здобув спасіння для всіх. Прийди і візьми! "І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, щоб ним би спастися ми мали"(Дії Св.Апост.4:12). "І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться"(Дії Св.Апост.2:21). Поклич: "Господь Ісус, я вірю, що ти помер в муках за гріхи всього світу, щоб світ спасся. Ти живий, бо Бог воскресив Тебе із мертвих, щоб міг воскреснути і я! Я віддаю всі мої гріхи Тобі, Господь! Омий , очисти мене Кров'ю Твоєю, що Ти пролита за мене, ввійди в моє серце і стань Господом мого життя! В Ім'я Ісуса пошу і дякую Тобі. Амінь!
Вся слава хай буде Богу!

понедельник, 2 января 2012 г.

ХАЙ СВЯТИТЬСЯ ІМ'Я ТВОЄ!


ХАЙ СВЯТИТЬСЯ ІМ’Я ТВОЄ.



ХАЙ СВЯТИТЬСЯ ІМ’Я ТВОЄ!

Руки до неба здіймаю,
Сподіваюся, кличу, Ісус!
Кожен день я тебе виглядаю.
Славлю Господа я і молюсь.

Приспів:
Хай святиться Ім’я Твоє –
Алілуя - летить до небес!
Віддаю Тобі серце своє,
Величаю я Бога чудес!

В серці без Тебе пустеля:
Камінь і спека, мертва трава.
Я - Твоя, Боже, оселя!
Ти – водиця цілюща, жива!
Приспів.

Красна весна солов’їна,
Мій Спаситель, з Тобою прийшла,
Щастям мене напоїла
І пустеля моя зацвіла.
Приспів

ЛЮБОВ ЙОГО ТЕБЕ ОБГОРНЕ.

Не малюй депресії картину,
Відкинь всі чорні кольори,
А дякуй Богові за кожну днину,
Здійнявши руки догори.

Все прости, в минуле не вертайся –
Вперед життя невпинно йде.
Давніх ран ятрити не старайся.
Непрощення лиш в муку заведе.

Все віддай Спасителю Ісусу:
Печаль, гіркоту, біль і страх,
Бо лиш Він спасає нашу душу,
За нас стоїть Він на часах.

Йди вперед, залиш усе позаду
І, байка, скільки тобі літ –
Геть гони злі спогади, досаду,
Ісус розтопить в серці лід.

І любов Його тебе обгорне,
Наповнить радістю життя
І барвистим стане давнє чорне.
Засяє сонце майбуття.

МІЙ ДІМ НА СКЕЛІ, НА ХРИСТІ.

О, Ісус, Ти - Син Бога Живого.
Славлю Тебе, величаю!
Серцем лину до Тебе – Одного
І Тебе, лиш Одного, кохаю.

Ти в моїм серці будеш навіки.
Я з Тобою, Господь, розмовляю.
Ти – моя сила, мудрість навіки.
Лиш Тобі, мій Ісус, я співаю

Та й будую свій дім я на скелі –
На Христі, на святому Ісусі;
І стоятиме вічно оселя.
Я з Тобою, Господь, в Твоїм Дусі.

Хай собі тиснуть бурі і зливи –
Дім на скелі стоятиме міцно,
Завжди з Господом буду щаслива.
Що не Боже, хай згине на вічно


ПСАЛОМ.

НАШ СПАСИТЕЛЬ ІСУС.

Наш Спаситель Ісус, Ти дав тіло Своє
На побої і смерть, щоб ожило моє!
Ти забрав весь наш біль і боліло Тебе,
Слухав глум звідусіль, щоб підняти мене!

Приспів:
Дорогий наш Господь,
Честь і слава, Тобі.
Ти за наше життя
 Заплатив на хресті.

І недуги усіх, і прокляття лихі –
Ти на хрест всі відніс і прибив на хресті.
Кров стікала на всіх, хто повірив Тобі
І змивала весь гріх – щит і захист мені.
Приспів.
 
 Ти мене оправдав, назавжди полюбив
І на небі уже Ти мене посадив.
Ти Господь мій і Бог! Я співаю Тобі!
Слава, честь і хвала хай летить від землі.
  Приспів.

КРОВ ЗАПОВІТУ.

Щезни, тьма в Ім’я Ісуса,
Згинь, навіки пропади!
Хоч я впав та піднімуся,
Буду з Господом завжди!

Приспів:
На мені кров заповіту! На мені кров заповіту!
На мені кров заповіту! Алілуя! Амінь!
На мені кров заповіту! На мені кров заповіту!
На мені кров заповіту! Алілуя! Амінь!

Геть з дороги, вражі слуги,
Що чатуєте в пітьмі!
Мій Ісус поніс наруги!
Свою Кров Він дав мені!
Приспів.

Дав життя і Свого Духа,
З царства тьми мене забрав
Щоб Його вже голос слухав
І в полоні не страждав!
Приспів.



ДОДОМУ ХОЧУ.

До Тебе, Отче любий мій,
В надії руки піднімаю!
Вже день гряде прекрасний Твій,
З Тобою зустрічі чекаю!

Приспів:
Додому хочу я, на небо,
Мій любий Отче дорогий!
Всім серцем лину я до Тебе.
Там Отчий дім і Ти – Святий!

Не дай заснути в тишині,
Байдужим стати і лукавим.
Ти Свого Духа дай мені,
Щоб Він навчив мене й направив!

Приспів.

Моя Вітчизна в небесах.
Господь Ісус – моя дорога.
Вже настає останній час,
І я зустріну в славі Бога!

Приспів.


ВЕЛИЧАЮ ГОСПОДА.

Славлю Спасителя Бога –
Живого Ісуса Христа.
Він до спасіння дорога,
Всім вічне дарує життя.

Приспів:
Хай святиться Ім’я Твоє –
Алілуя - летить до небес!
Віддаю Тобі серце своє,
Величаю я Бога чудес!

Руки до неба здіймаю,
Сподіваюся, кличу, Ісус!
Кожен день я тебе виглядаю.
Славлю Господа я і молюсь.
Приспів.

В серці без Тебе пустеля:
Камінь і спека, мертва трава.
Я - Твоя, Боже, оселя!
Ти – водиця цілюща, жива!
Приспів.

Красна весна солов’їна,
Мій Спаситель, з Тобою прийшла,
Щастям мене напоїла
І пустеля моя зацвіла.
Приспів.

СПІВАЄМО СПАСИТЕЛЮ.

Гей , діти, всі збираймося
За руки у танок.
І Богу поклоняймося,
Співаймо співанок!

У краї Віфлеємському
Родилося Дитя.
І Ним ми всі спасаємось.
Приніс Він нам життя!

Серця свої ми Господу
Ісусу віддаєм.
Лиш Він нехай там царствує -
З Ним вічно ми живем!

Співаємо Спасителю
І ллється до небес:
« Прийди, наш Викупителю,
Ти Бог життя й чудес !»


СКАЖИ, БОЖЕ.

-Де знайти Тебе я можу,
Вгамувати біль і тугу?
Тож, скажи мені, мій Боже,
Хай не ходжу я по кругу.

-Ти залиш свої дороги,
Повернися до Ісуса,
Не шукай там допомоги,
Де не Я, а людська участь.

Сумнів хай тебе не мучить,
Бо людське не вище Бога!
І людському хай не учать –
Через Кров Мою дорога!

Поспішай і не барися,
Дар спасіння у Ісуса!
Ти очистись і омийся,
Я до тебе пригорнуся!

Станеш ти навіки вічні
Вже Моїм любимим сином!
Поспіши!  Дні скоротічні,
 Дорога моя дитино!

 КОЛОМИЙКИ ВЕРХОВИНСЬКІ.

Нумо, браття українці,

Господа вітати!

Коломийки верховинські

Будемо співати!

Заспіваймо коломийки, любі верховинці.

Хай же радість цю почують усі українці!

Ой, заграйте, музиченьки, на всю Верховину,

Бо воскрес Ісус - Господь наш тай на третю днину!

Як пророки те казали, так усе ся стало –

Молоденьке Його тіло тай за нас страждало!

Він узяв усі провини та всі гріхи наші,

Всі прокляття споконвічні, ворога поправши!

Ой, співайте, веселіться, всі Божії  діти,

Боже Ім’я величаймо у цілому світі!

Бо в Ісусі нам спасіння і більше ні в кому!

З Ним ми прийдемо до неба – до нашого дому!

Ви просніться, схаменіться тай співайте з нами,

За Ісусом поспішайте, а не за байками!

 Як будемо лінуватись, Бога не питати,

То не прийдемо до неба – до Отчої хати!

Мий же очі водицею та очисти вуха,

Щоб ти Боже Слово бачив і в пошані слухав!

Для Ісуса відкрий серце, запроси там жити,

Перестань уже, нарешті, бовванам служити!

«Алілуя!» всі співаймо. Алілуя Богу!

Станьмо, любі українці, на Божу дорогу!

Прославляймо і хвалімо Господа і Бога,

Бо в Ісусі нам спасіння – у вічність дорога!

Дякуй Богу за Кров Його на святій вечері,

Бо вже скоро благодаті закриються двері!

Поспішай, мій любий друже, та вже не барися –

В Божій Крові, Ісусовій до чиста омийся!

Бо не ввійде в Царство Боже тай ніщо нечисте,

А Ісус наш дарував нам святості намисто!

Алілуя, алілуя, алілуя Богу!

Лиш у Біблії знайдете до Бога дорогу!











                                                                                                                                                        



Комментариев нет:

Отправить комментарий