Поиск по этому блогу

Бажання мого серця: щоб всі люди спаслись.

Якщо в твоїм серці тривога чи порожнеча, нема миру і радості, здається, що тебе покинули всі, пам'ятай: є Той, хто тебе дуже любить і чекає. Він кличе тебе: "Прийди такий, який ти є!" Засмучених Він втішає, стривожених - заспокоює, покинутих - оточує вірними друзями, голодних - годує, а спраглих поїть. Мир в серці не купиш ніде, навіть, за всі скарби світу. Мир Божий, що вище від усякого розуму, дає лише Ісус! "Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, - і Я вас заспокою!...- і знайдете спокій душам своїм"Єванг.від Св.Матв.11:28,29. Бог хоче, щоб усі люди спаслись і прийшли до пізнання правди.(І Тимоф.2:4). Господь Ісус на Голгофі здобув спасіння для всіх. Прийди і візьми! "І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, щоб ним би спастися ми мали"(Дії Св.Апост.4:12). "І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться"(Дії Св.Апост.2:21). Поклич: "Господь Ісус, я вірю, що ти помер в муках за гріхи всього світу, щоб світ спасся. Ти живий, бо Бог воскресив Тебе із мертвих, щоб міг воскреснути і я! Я віддаю всі мої гріхи Тобі, Господь! Омий , очисти мене Кров'ю Твоєю, що Ти пролита за мене, ввійди в моє серце і стань Господом мого життя! В Ім'я Ісуса пошу і дякую Тобі. Амінь!
Вся слава хай буде Богу!

понедельник, 2 января 2012 г.

КАЗКИ ДЛЯ МАЛЯТ.


КАЗКИ ДЛЯ МАЛЯТ.

СЛАВУ ГОСПОДУ ВІДДАЙТЕ.

- Тю, тю, тю, моя любенька,
Їсти йди вже, дорогенька!-

Біжить курочка рябенька
Із гостинцями для Генька

І для Олі, для Марусі,
Для Володі, для Петруся

Дар від Господа принесла –
Ті яєчка, що нанесла.

- Їжте, дітки, підростайте,
Славу Господу віддайте!

ОБМИНАЙТЕ ВРАЖІ ЗУБИ.

Засмутилась хитра лиска –
Утекла від неї мишка.

- Я хотіла лиш погратись
І не думала знущатись.-

З нірки мишка обізвалась:
- Ти не гралась, а кусалась, -

Слава Богу, що сховалась
Й в зуби гострі не попалась!

ЛИСИЧКА І ЇЖАК.

- Любий, Їжа – їжачок,
Дай же мені голочок.

Я нашию сорочок
Для маленьких діточок.

В гості кличу, - приходи.
Я живу біля води.-

- Знаю, лиско, і не клич!
Ти для нас – великий бич!

Впізнавайте, діти, зло,
Щоб воно вас не звело.

Ви з лукавим не дружіть.
Зло далеко обходіть!

ПУШКОВА НАУКА.

Став Пушок великим Пухом:
Очі мружить, водить вухом –

Незалежний, гордовитий,
Білим пухом він покритий.

Знає добре, що всі люблять,
Гладять, пестять і голублять,

Лиш одне не розуміють:
Язичком лизать не вміють.

Що ж то маю я вчинити?
Хоч би Олю научити.

Скочив він, пішов до столу –
Лизь, у щічку, малу Олю

Тай почав її учити
Як хлебтати, а не пити.

Оля голосно сміялась,
Не навчилась, хоч старалась.

Не приймай таку науку,
Де не Бог веде за руку.


Зайчик і лисичка.

Раз, зимою на світанку,
Лиска виглянула з ганку.              
Бачить: заячі сліди.
- Гей, вуханю, йди сюди!

Зачекай- но, не мини,
На гостину поверни!
- Будь здорова, лиско люба,
Я не хочу врізать дуба!

Вісімки пішов писати
І слідочки замітати.
Закрутив, заплутав слід,
Не попався на обід!

Бог дає всім людям знати,
Як то лихо обминати.
Слово Господа завжди
Вас відверне від біди!

МАНДРІВНИК.

Якось зайчику одному
Захотілось вийти з дому.
Сам пішов. Куди? Не знає.
Цілий день отак гуляє.

Все нове і так красиво –
Захопило зайця диво.
День пройшов, мов та хвилина
І злякалася дитина.

Мама ходить і гукає,
Зайченя своє шукає.
Плаче зайчик під кущами:
«Я боюся, хочу мами!»

Хто з вас, діти, так вчиняє
І, без тата, сам гуляє?
Не ходи ти сам нікуди!
І біди тоді не буде!

СНІДАНОК.

Тато Гав літає всюди -
На сніданок щось здобуде!
Мама Ґава вже чекає,
Стіл на ганку накриває.

Тато Гав і гавенята
Дружно снідали й багато.
Миску ґедзів з’їли махом,
Довершили смачно – маком.

Аґрус їли  під кінець.
Тато Гав – є молодець.
Молодці і гавенята,
Бо пішли у маму й тата.

                ВЕСЕЛА ГРА.

Господиня виглядає,
Бо гусей вона чекає.

- Де ж ви, гуси, забарились
Чи у лузі заблудились?

 - Ми голодні! ГА – ГА – ГА!
В гусака болить нога!

Їсти хочемо і пити,
Необхідно відпочити!

- То летіть, я вас чекаю!
- Боїмося! Вовк у гаю!

Любі гусоньки, вставайте,
Швидко крилами махайте

І тоді не буде згуби - 
Обминете вовчі зуби!

Гуси швидко полетіли.
Ну, а вовк – хутчіш за діло!

Бігав, гусочок полошив.
Хто прогавив, - в борщ ускочив!

Хто не пильней, ловить гави,
Вовку буде він для страви!


КУРОЧКА РЯБЕНЬКА.

Походжала та рябенька
Курочка по саду.
«Ой, яка ж то я гарненька!            
Зараз отут сяду -

Серед квітів чорнобривців
Буде моя хата.
Їжа є, вода у ринці, -
Гарна я й багата!»

Якось, хитрий лис, з далека,
Вздрів оту красуню.
Не пішов він вдень, бо спека,
А вночі посунув.

Хапнув курку ту рябеньку -
Полетіло пір’я.
Він душив її бідненьку –
Спало все подвір’я.

Все, що горде, діти, - враже,
Бо від нього – втрата!
Слово Боже, то вам, каже:
«Слухай мами й тата!»
               
ДИТСАДОЧОК.

 Мурка вже не полювала -
Малюкам казки читала:
Був у неї дитсадочок,
Називався він  «Дзвіночок».

Мишенят водили вранці
Мами їх на бальні танці.
Звідти прямо до науки –
Тьоті Мурі на поруки.

Вона пильно їх повчала,
Щоб не їли вони сала,
Сир в коморі не кусали,
Яблук також не псували.

Та коли прийде спокуса,
Потягніть себе за вуса,
Пам’ятайте: зло чинити,
То Всевишнього гнівити.

І ви, дітки, пам’ятайте:
Не крадіть, не обмовляйте,
А любіть, допомагайте
І Ісуса прославляйте!

Комментариев нет:

Отправить комментарий