Поиск по этому блогу

Бажання мого серця: щоб всі люди спаслись.

Якщо в твоїм серці тривога чи порожнеча, нема миру і радості, здається, що тебе покинули всі, пам'ятай: є Той, хто тебе дуже любить і чекає. Він кличе тебе: "Прийди такий, який ти є!" Засмучених Він втішає, стривожених - заспокоює, покинутих - оточує вірними друзями, голодних - годує, а спраглих поїть. Мир в серці не купиш ніде, навіть, за всі скарби світу. Мир Божий, що вище від усякого розуму, дає лише Ісус! "Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, - і Я вас заспокою!...- і знайдете спокій душам своїм"Єванг.від Св.Матв.11:28,29. Бог хоче, щоб усі люди спаслись і прийшли до пізнання правди.(І Тимоф.2:4). Господь Ісус на Голгофі здобув спасіння для всіх. Прийди і візьми! "І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, щоб ним би спастися ми мали"(Дії Св.Апост.4:12). "І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться"(Дії Св.Апост.2:21). Поклич: "Господь Ісус, я вірю, що ти помер в муках за гріхи всього світу, щоб світ спасся. Ти живий, бо Бог воскресив Тебе із мертвих, щоб міг воскреснути і я! Я віддаю всі мої гріхи Тобі, Господь! Омий , очисти мене Кров'ю Твоєю, що Ти пролита за мене, ввійди в моє серце і стань Господом мого життя! В Ім'я Ісуса пошу і дякую Тобі. Амінь!
Вся слава хай буде Богу!

понедельник, 2 января 2012 г.

КАЗКИ "МИШКО"


ВИРОДОК.

Час прийшов і та година –
Пробивається пташина.

Зсередини наступає
Шкіру тверду він довбає.

- О! Нарешті, світ я бачу!
Маю я орлину вдачу.

- Ой, та що ж це за дитина?
Голе черево і спина,

Голова якась велика,
Дзьоб, неначе заковика.

Народилося малятко.
Чи не виродок - курчатко?-

Що ж то діяти, не знала.
Своїх діток позбирала,

Повела у сад гуляти,
Червячків щоб поклювати.

Бідна квокала, просила –  
Пташеня не мало сили.

- Ой! Крадеться вже сорока,
Та злодюга білобока!

І побігла мама-квочка,
Залишила там синочка.

Гусенята й каченята
Насміхалися завзято.

Він голодний гірко плакав.
Підійшов Сірко, собака.

- Хто ти є? Не розумію.
Допоможу, як зумію.

- Я залишений, голодний,
А цей світ такий холодний,

І ніхто мене не любить,
Не годує, не голубить.

Я від холоду страждаю,
Всі мене ось зневажають.

- Хоч не знаю, що за птиця, –
Побиватись не годиться.

Бо є Той, Хто всіх нас любить,
Він годує і голубить.

Наш Господь – Ісус, Спаситель.
Він усім нам попечитель.

Ти поклич Його швиденько.
Він прийде в твоє серденько

І зігріє, нагодує,
І з тобою помандрує.

Дуже крихітка зраділа,
Стрепенулась, осміліла:

Кличу я Тебе, Ісусе!
Ти спаси і мою душу!

Ти мій Бог і мій Владика,
Слава й честь Тобі велика!

Будь, Господь мій, Ти зі мною,-
Загородою, стіною.

Відтепер я Твій навіки!
Ти мій Хліб і мої ліки!

Ти мій Цар, моя надія –
Моє серденько радіє.!

Швидко вбрався в гарне пір'я –
Став найкращим на подвір'ї.

То орлиний син в неволі:
Бог вершить усіх нас долі.

Він розправив свої крила,
А від Бога прийшла сила

І майнув у вись, за хмари.
Згиньте всі прокляття й чари!

Нам Ісус дає всім волю,
Щастя, радість, добру долю.



БУДЬТЕ НА СТОРОЖІ.

Дядько Федір сіяв нині
Кукурудзу у долині:

Кидав три, а де чотири,
Щоби добре посходили.

Недалечко охорона -
Походжала там ворона.

« Кар та кар» - усе гукала
Й все сімейство закликала:

- Всі мерщій беріть лопати,
Приготуйтеся копати!

І як Федір піде їсти,
Тоді зможете всі сісти!

Ну а доти – серед гілля!
Замовчіть – не на весіллі!-

Так ворони пильнували
Й кукурудзу всю покрали.

Бог посіяв вам насіння
На добро і на спасіння.

Отже, дітки мої любі,
Щоб не мали часом згуби,

Бо ворожі діти злії,
Причаїлись, як ті змії.

То ж пильнуйте щохвилини,
Не прогавте ні зернини!

Серцем слухайте всі Бога
Він життя нам і дорога.

ГОРДІСТЬ.

Не вгавала горошина:
- Я доросла, не дитина!

Тут в стручку я задихаюсь!
Що є в світі, як дізнаюсь?

Світу білого не бачу!
День і ніч я гірко плачу.

-Зачекай, моя дитино,
Не прийшла ще та година.

Нас господар позбирає
І в коморі заховає.

Дітям будуть пиріжечки,
Каша, суп – як лік з аптечки.

Не хотіла горошина
Бути там, де вся родина.

Вона галку попросила,
Щоб її та поносила,

Щоб пізнати радість світу
Й не лежати у засіку.

- Ой! Лечу я – горошина!
Славна, люба ця година!

Раптом галка закричала
Й горошина долі впала.

Опинилась у мокроті –
В бур'янах, немов у дроті.

Оповили, обкрутили,
До землі її прибили.

Тяжко, гірко там лежати –
Стала швидко набухати,

Почорніла і зогнила.
Так життя своє скінчила.

Ви не будьте, діти, горді –
Будьте щирі, завжди добрі.

На Ісуса всі рівняйтесь,
Слова правди не цурайтесь.

А воно - лише у Бога.
Всім у вічність Він дорога.

Бог вас любить, пам'ятайте!
Славу й честь Йому віддайте!

ЯК НЕ ЗНАЄШ, ТО МОВЧИ.

Гусінь місце вибирала:
Де б вона відпочивала.

Зручно ніжки всі розклала
І волосся розчесала,

Шурувала очі, ротик
І погладила животик,

Позіхнула, здивувалась:
Що це поруч відбувалось?

Щось вилазило із дірки,
Вибиралась в муках, гірко.

- Що воно таке? Не знаю.
Ну й гидота виповзає:

І без кольору, без виду,
Голе, зморщене, без встиду.

Як так можна допускати:
Світ таким от наповняти?

Поки гусінь лютувала,
Бруд із рота виливала,

То від Бога чудо стало:
Враз  «гидота» засіяла,

Розрівняла чудні крила
І красою осліпила.

Гусінь аж відкрила рота
Тай упала у болото.

То ж  не падайте, любенькі,
Не любіть ви побрехеньки,

Не обпльовуйте нікого:
А ні свого, ні чужого!

Бог творив нас всіх з любов'ю
І купив своєю кров'ю.

У Христі усі ми - браття!
Хай любов горить багаттям!

СЛУХАЙ ТАТА.

Мама - міль з синочком любим
Їли в шафі дружно шубу.

Пильно хлопчика повчала:
- Набирайся тіла, сала,

Не пора тобі за двері,
Зараз їж, бо час вечері!-

Не послухався синочок,
Шуснув  шпарко у таночок.

- Всі плескали у долоні,
Квіти кидали червоні

У диван, у шафу, всюди -
Так вітали мене люди!-

- Ти не мудрий, любий сину,
Не шанує міль людина.

Квіти всюди вони клали,
Щоб всю міль повибивали.

Ти не слухав мене й тата,
То й пора прийшла вмирати.

Тож-бо, слухайте всі, діти,
Божі, Отчі заповіти.

Наш Отець Небесний каже:
- Ти не слухай те, що враже!

Він украсти йде і вбити,
Розум твій щоб закрутити.

Словом пестить і голубить,
Ніби справді тебе любить;

Нищить нищечком, прикрито,
Щоб було тобі закрито.

Не відходьте ви від Бога.
Він -  до щастя всім дорога.!

ЗАЯЧА МУДРІСТЬ.

Тато мав одного сина.
Видатна була дитина.

Гордий був та ще пихатий,
Звався він – Мудрець Вухатий.

Довгі вуха наставляє,
«Мудрість» всю собі збирає.

Мудрість світу – так багата!
Він зовсім не слухав тата:

Ні що пити, ні що їсти,
Ні що слухати, де сісти.

Не ховався, загордився
І чужого він навчився.

Тай став жиром запливати:
Колобком почали звати.

Ось підкралася лисиця:
Гам!- І з'їла за два лиця.

Ви не їжте, любі діти,
Те, що може погубити,

І не пийте те, що враже,
Повне темряви і сажі.

Пийте чисте, їжте Боже,
Що завжди вам допоможе,

Вас очистить і освятить,
Приведе на Боже свято.


ЛИСКА.

Інститут скінчила Лиска.
Хитра, скритна, товариська,

Дружбу легко заводила
І хвостом завжди крутила.

Очі мружила і губи
Так складала, ніби любить,

Запрошала завітати:
«Допомогу можу дати».

Хто був дужчий, обминала,-
Крадьки птаство пожирала.

Будьте пильні, любі друзі,
Не довіртеся катюзі.

Вірте, діти, тільки Богу!
З Ним ідіть завжди в дорогу!

Серце дайте Йому  й руку,
Він візьме всю вашу муку.

Дасть вам мудрість, радість, сили
І спасе вас від могили.

Місце є для вас на небі,
Вам повірити лиш треба.

В те, що віриш, те й приходить.
Хай язик ваш вас не зводить.

КЕШИНА ВІРА.

Ця сорока, скрізь літає –
Всі новини в лісі знає.

На хвості принесла звістку:
- Кеша, вовк, давно вже в ліжку!

Каже лікар, всім відомий:
«Кеша вмерти вже готовий».

Тож збираймося всі швидше,
Приготуймо деревище!

Сумували. Все забули.
Та про Кешу знов почули,

Що здоровий він і дужий,
Що живе собі й не тужить.

Як почув, що лікар каже,
Зрозумів: то діло враже.

Богу вірив й не журився:
До Спасителя молився.

Він забрав усі хвороби
Від людей і від худоби.

А хто вірить і приймає,
Той здоров’я завжди має.

МИШКО, ДУБ І КОРОЇДИ.

Сплячка скінчилась. Проснувся
Наш Мишко і озирнувся.

Все навколо пробудилось,
Ожило, заворушилось,

Зашептало, зашуміло,
Про життя загомоніло.

- Добрий ранок, любий дубе,
Ти найкращий, дуже грубий.

Ти найвищий, найбагатший,
Пишний, гарний і гіллястий!-

Дуб мовчав, не обзивався
І неввічливим здавався.

Що ти, дубе, загордився?
Чи в тобі я помилився?

Каже мама ведмедиця:
- Ображатись не годиться.

Все, що бачиш,- деревина,
Але мертва середина.

То жучки маленькі з’їли:
Під корою все сточили.

Сину любий, короїда
Геть жени, щоб не обідав!-

- Що ти, мамо, звідки в мене?
Я ж не дерево зелене.

- Кожний, сину, щось – та має
Те, що скритно  пожирає:

Заздрість, злість і непрощення,
Зло, ненависть, несмирення,

Нелюбов, жадоба втіхи,
І думок нечистих ріки.

Все це, сину, убиває
І від Бога відвертає.

В Нім життя і всім спасіння.
Не у всіх є розуміння.

- Як же, мамо, мені бути?
- Слово Боже треба чути

І всім серденьком приймати
Й лише Богу довіряти.

В Бозі правда і вся сила,
А все інше, то могила.

ЦАП  НА ТРОНІ.

На троні гордий цап з’явився.
Як цар, вів мову він з цапками,
Бо цього разу він навчився
І вже не плутався словами:

В моєму царстві – щастя, воля,
Не лиш цапкам, а й курці, качці!
Немає місця вже сваволі
Вовків та лисів, любі братці!

І раптом двері відчинились –
З’явився вовк і вовча свита.
У цапа - й роги затрусились…
Ой, Боже, що ж мені робити?

Щось бекнув там незрозуміло,
Не знав, де вихід. Де шукати?
І долі впав наш цап безсило.
Без Бога, будуть так кінчати!

Прийди, бо Він тебе чекає!
Покайся! Любить і прощає!
Якщо, брати, хтось з вас не знає,
Послухай, - Він тебе гукає!

СУСІДА(казка).

У мурах була сусіда.
Танцювала та завсіди.
Співи, танці аж до ранку.
Гості спали і на ганку,

В квітнику і на городі –
Безлад в мушиному роді!
Від напитків і від танців
Мухи сплять в знемозі вранці.

Як вони протверезились,
Знову роєм зароїлись.
Працювати – нема часу!
Муха п’є п’янкого квасу

І танцює вуги-буги,
Як не в себе, то в подруги.
Літо все вона співала,
Веселилась, танцювала.

- Що? Зима прийшла? Не вздріла…
Муха їсти захотіла.
Полетіла та у поле – 
Білий сніг лежить навколо.

Лапки мерзнуть, в’януть крила,
Ледь додому долетіла.
Так хотілося напитись…
Встигло льодом все покритись.

«Я піду в мурах нап’юся,
Може, там і поживлюся.
Бог сказав, щоби ділитись –
І від ближнього не критись.

Підійду туди тихенько
І заплачу я тоненько,
Щоби жаль у них проснувся.
От тоді вже стрепенуся:

В хід пущу я всю майстерність!
Де взялась у неї певність!
Як та тільки не співала…
Та стіна в мурах не впала.

На дверях міцні засови,
Вояки  у бій готові!
Не пустили ледацюгу.
Ні її, ні жодну другу.

Кожен сам же вибирає:
Чи працює, чи гуляє.
Танці, співи і потіхи
Не приносять хліб під стріхи.

Хай же дітки усі знають,
Що самі все вибирають:
Чи співати й веселитись,
Щоб без хліба залишитись,

Чи трудитися завзято,
Щоб у всьому був достаток.
Ми самі все вибираєм:
Чи живемо, чи вмираєм,

Чи ми з Господом підемо,
Чи у пеклі пропадемо.
Вибираймо, дітки, Бога –
З Ним до вічності дорога!

Комментариев нет:

Отправить комментарий